Organisatorisch beheer
Bij organisatorisch beheer kunt u denken aan het organiseren van bestuur- en ledenvergaderingen, het verzorgen van de notulen, het bijhouden van de ledenadministratie, het beantwoorden van vragen en de notaris inlichtingen verstrekken bij de verkoop van een appartement. Ook hierbij kan Exclusief Vastgoedbeheer u van dienst zijn.
Wij vinden het -net als u- belangrijk dat bijvoorbeeld de Algemene Leden Vergadering (ALV) vlot, volgens de regels, maar ook sfeervol verloopt. Dan is het fijn dat er een kundig iemand naast u staat om de vergadering in goede banen te leiden. U krijgt van ons een vast aanspreekpunt, en onze VvE beheerder zal u met een enorme hoeveelheid kennis bijstaan in het beheren van uw VvE.
Diensten welke onder het organisatorisch beheer vallen

- Bijwonen van een bestuursvergadering
- Het verzorgen en tijdig toesturen van de vergaderstukken
- Verzorgen van de notulen bij een ALV
- Uitvoeren van besluiten en acties vanuit de Algemene ledenvergadering
- Het verzorgen van de verenigingsgegevens bij de Kamer van Koophandel
- Elke VvE bieden wij een eigen website, de leden van de VvE hebben hiermee rechtstreeks inzage in zijn/haar gegevens en mededelingen
- Nieuwe eigenaren registreren en voorzien van relevante informatie